اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقونه زیبا

اس ام اس عاشقانه





اس ام اس عاشقونه زیبا


خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها

 قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه

  

اس ام اس عاشقونه زیبا


خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش

 بدخلقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر

 در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی


اس ام اس عاشقونه زیبا


دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد

 تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود


اس ام اس عاشقونه زیبا


عشق چیز عجیبی نیست

 عزیز دلم

 همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم


اس ام اس عاشقونه زیبا

یاد آن روزی که یاری داشتیم
 این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم

 ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم
 این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم


اس ام اس عاشقونه زیبا

شادیهایم هدیه به تو

 کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست


اس ام اس عاشقونه زیبا


سرم را روی شانه ات بگذار

 تا همه بدانند “همه چیز” زیر سر من است


اس ام اس عاشقونه زیبا


خاک پایت بوسه گاهم بود و بس
بر سر راهت نگاهم بود و بس

ای نگاهت تکیه گاه خستگی
 عشق تو تنها گناهم بود و بس


اس ام اس عاشقونه زیبا


در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی

 ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی


اس ام اس عاشقونه زیبا


یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت 


اس ام اس عاشقونه زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد