اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی عاشقانه

اس ام اس دلتنگی




اس ام اس دلتنگی عاشقانه


دلم بی لبت نای ماندن ندارد
 لبم بی دلت جای خواندن ندارد

 بی لب و بی دل ، توان بود ولی
 سرم بی تبت پای ماندن ندارد

  

اس ام اس دلتنگی عاشقانه


کسی چه میداند

که امروز چند بار فرو ریختم

 از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


با اینکه ازم دوری

اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

 میبینم سر جاتی !


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


در شادی من شریک باش ای ساعت
 در فکر لباس شیک باش ای ساعت

 تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است
 کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


عجب خیاط ماهری است دنیا

که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


رشته ی محبت را

باید به ضریح دلی بست که

 خیال کوچ کردن نداشته باشد


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

 سالهاست دارم حساب میکنم

چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من !


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


من و دل همنفسیم با نفس خیال تو

 نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


خداوندا

 جای سوره ای به نام “عشق” در قرآن تو خالیست

 که اینگونه آغاز شود

 و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم
 شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد