اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس آرزو

اس ام اس آرزو میکنم



اس ام اس آرزو


همه آرزویم این است که ببینمت دوباره

  

اس ام اس آرزو


جهنمی به پا میکند دلم

 وقتی آرزویی در ذهن بیاید و تو میان آن

 نباشی !


اس ام اس آرزو


از هر مسئله ای که تنها راه حلش

گذر زمان است بیزارم


اس ام اس آرزو


گاهی ارزش واقعی یک لحظه را

تا زمانی که به یک “خاطره” تبدیل شود نمی فهمیم


اس ام اس آرزو


آخرش هم نفهمیدم

اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من


اس ام اس آرزو


دیگر احتیاط لازم نیست

 شکستنی ها شکست

 هر جور مایلید حمل کنید


اس ام اس آرزو


رفتن

 هم حرف عجیبی است

 شبیه اشتباه آمدن است


اس ام اس آرزو


چندیست در نبودنت

 به ساعت شنی می نگرم

 یک صحرا گذشته است


اس ام اس آرزو


تکلیفم روشن شد

خاموش میشوم شیرینم

فرهاد وار اینبار باید به جای کوه ، دل بکنم


اس ام اس آرزو


مرد نیستم اما حرفم یکی است

“تو”


اس ام اس آرزو
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد