اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دو بیتی عاشقانه

اس ام اس شعر عاشقانه




اس ام اس دو بیتی عاشقانه


اگر چه عاشقی پر شور بودیم
 به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم
 من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

  

اس ام اس دو بیتی عاشقانه


امشب شب رویای تو بود و تو نبودی
 در دل همه آوای تو بود و تو نبودی

دل زیر لب آهسته تمنای تو میکرد
 در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


هر سحر آفتاب من بودی
همه شب ها شهاب من بودی

ور شکستم بدون چشمانت
تو تمام حساب من بودی


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
 در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم
 بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


دل خوش میطلبم سیری چند ؟
 پای در بند به زنجیری چند ؟

با چنین باده و جامی ساقی
 تو بگو عشق و صفا سیری چند . . . ؟


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


امشب ز غمت میان خون خواهم خفت
 وزبسترِ عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست
 تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم
گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم

در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم
که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم
چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم

کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست
شب بی تابش ماه روی تو برده امانم


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


کمی گیجم کمی منگم عجیب است
پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلتنگم عجیب است !


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


دلم را ساده گیر آورده ای تو
نه مستاجر ، اسیر آورده ای تو

تمام رهن قلبت پیش پیش است
نگو بازم که دیر آورده ای تو


اس ام اس دو بیتی عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد