اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دو بیتی عاشقانه

اس ام اس شعر عاشقانه




اس ام اس دو بیتی عاشقانه


آن نازنین کجاست که یادم نمیکند
 صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست
 امشب به یاد کیست که یادم نمیکند


 اس ام اس دو بیتی عاشقانه


گفت مجنون گر همه روی زمین
 هر زمان بر من کنندی آفرین

من نخواهم آفرین هیچ کس
 مدح من دشنام لیلی باد و بس


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


لبریز غزل بیا همی آهسته
 چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق
 تا در تو رها شوم دمی آهسته


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


دیری است ندیده ام من الماس تنت
عابــر نشـــدم به کــــوچه یاس تنت

تبریز چـــــرا شده است فصل تن تو
خـــــواهم برسم به بندر عباس تنت


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد !
 سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !

آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
 حس مستی لبت طعم چشیدن دارد


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


بی رویت آینه کدر خواهد شد
 آهم در شهر منتشر خواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه
 با تاخیر تو منفجر خواهد شد


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


پر است خلوتم از یاد عاشقانه او
 گرفته باز دل کوچکم بهانه او

نسیم رهگذر این بار هم نیاورده
به دست قاصدکی نامه یا نشانه او


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام
 پابند تو و اسیر دامت شده ام

گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست
 طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


نگی که ما گداییم
 نگی که بی وفاییم

ما اهل هر کجاییم
 مخلص بعضی هاییم


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت است بالا بروی ساده بیای پایین
قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند

یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند


اس ام اس دو بیتی عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد