اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس love





اس ام اس love


بی رویت آینه کدر خواهد شد
 آهم در شهر منتشر خواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه
 با تاخیر تو منفجر خواهد شد

  

اس ام اس love


عزیزم حسادت نکن

 این که بعد از تو بغل گرفته ام

 زانوی غم است !


اس ام اس love


همیشه از فاصله ها گله مندیم

شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان

گاه برای فهمدین کلمات فاصله هم لازم بود


اس ام اس love


گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی
 حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام
 وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی


اس ام اس love

تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد

 محبتش پایان ندارد ، فراموشیش امکان ندارد


اس ام اس love


کسی نیامده جز او سر قرار خودش
 نشست غرق تماشای آفتاب خودش

چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح
 کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش


اس ام اس love


جای قول و قرارهایمان امن است

  زیر پاهای تو


اس ام اس love


آن نازنین کجاست که یادم نمیکند
 صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست
 امشب به یاد کیست که یادم نمیکند


اس ام اس love


نگی که ما گداییم
 نگی که بی وفاییم

 ما اهل هر کجاییم
 مخلص بعضیاییم


اس ام اس love


دلتنگی های من به تو رفته اند

 آرام می آیند ، در سینه می نشینند

 دیگر نمی روند


اس ام اس love

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد