اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه شعر

اس ام اس شعر عاشقانه




اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی راه رفتن زیر باران

عشق یعنی من می روم تو بمان

  

اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی آن روز وصال

عشق یعنی بوسه ها در طوله سال


اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی پای معشوق سوختن

عشق یعنی چشم را به در دوختن


اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی جان می دهم در راه تو

عشق یعنی دستانه من دستانه تو


اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی می برم تا اوج تورو

عشق یعنی حرف من در نیمه شب


اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب

عشق یعنی انقباظو انبصاط


اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی درده من درده کتاب

عشق یعنی زندگیم وصله به توست

عشق یعنی قلب من در دست توست


اس ام اس عاشقانه شعر



عشق یعنی عشقه من زیبای من

عشق یعنی عزیزم دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه شعر



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد