اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و جمله های زیبا

اس ام اس دل شکستگی ها




اس ام اس و جمله های زیبا


گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد
 ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند
 برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد

  

اس ام اس و جمله های زیبا


حرارت لازم نیست

 گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت


اس ام اس و جمله های زیبا


بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند

و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود


اس ام اس و جمله های زیبا


به اندازه ی چشمان کفتربازی که

 کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !


اس ام اس و جمله های زیبا


دلم میخواهد ویرگول باشم

 تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !


اس ام اس و جمله های زیبا


دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

 گل گرفتمش


اس ام اس و جمله های زیبا


کلافه شدن یعنی

دلتنگ کسی باشی که نیست و حوصله ی کسی را نداشته باشی که هست !


اس ام اس و جمله های زیبا


با یاد تو این ستاره ها رنگی بود
 این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز
 یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود


اس ام اس و جمله های زیبا


میگن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه

 از اون پنجره من رو هم دعا کن


اس ام اس و جمله های زیبا


زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش


اس ام اس و جمله های زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد