اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس DELTANGI

اس ام اس دلتنگی




اس ام اس DELTANGI


صبر کن ، برگرد

 چمدان هایمان اشتباه شده است

 دلم را به جای خاطراتت بردی !

  

اس ام اس DELTANGI


تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام

 با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام


اس ام اس DELTANGI


سلام بر آنان که لایق سلامند
یک رنگ و یکدل و یک مرامند

 هم گلند هم گنجینه هم دوست
 هرچه از وی تعریف کنی نیکوست


اس ام اس DELTANGI


همدم تنهایی شب های من ، اشک است و بس
 مرهم زخم دل تنهای من ، اشک است و بس

 گر نمیبینی غمی اندر نگاه خسته ام
 آنچه میشوید غم از چشمان من ، اشک است و بس


اس ام اس DELTANGI


کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ و فلک دنیا را به کام تو بچرخانم


اس ام اس DELTANGI


نبودنت را با ساعت شنی اندازه گرفته ام ، یک صحرا گذشته است !


اس ام اس DELTANGI


گاهی به آسمان نگاه کن

 شاید کبوتری خسته به آشیانه ی دلت محتاج باشد


اس ام اس DELTANGI


بهاران من

 طوفان ها در رقص عظیم تو به شکوهمندی نیلبکی می نوازند

 و ترانه ی رگ هایت آفتابی همیشگیست


اس ام اس DELTANGI


دوریت زمستانی دیگر است

کمتر از من دور شو ، باز سرما خورده ام


اس ام اس DELTANGI


گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا

 ماه من ، در چشم عاشق آب هست و خواب نیست


اس ام اس DELTANGI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد