اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی




اس ام اس دلتنگی


اشک چشمام جمع شده
یواش یواش سنگ شده

خبر داری چه اندازه
دلم برات تنگ شده.؟

  

اس ام اس دلتنگی


از گلچین آرزوهایت

چتری برایم بفرست که خیس دلتنگی هات نباشم


اس ام اس دلتنگی


زمزمه  دلتنگی ام را

 به نسیم میسپارم تا به تو برساند همیشه به یادت هستم


اس ام اس دلتنگی


در شادی من شریک باش ای ساعت
 در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است
 کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت


اس ام اس دلتنگی


عجب خیاط ماهری است دنیا

 که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت


اس ام اس دلتنگی


می نویسم: ” د ی د ا ر”

تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار


اس ام اس دلتنگی


سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم
حال عجیبی ست دیدن همان آسمان

که شاید تو
دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای . . .


اس ام اس دلتنگی


دیگر فرصتی برای پیامک نیست

دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد


اس ام اس دلتنگی


عشق من ای کفتر بی پشت بام
 عشق من ای خواب خوب ناتمام
بی تو رویایم پر از دلتنگی است
 فصلهای زندگی بی معنی است


اس ام اس دلتنگی


دلم شوق تو را دارد
 تو غافل از دل مایی
به ما گاهی نگاهی کن
 دلی دارم تماشایی


اس ام اس دلتنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد