اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوری و فراق

اس ام اس دوری یار




اس ام اس دوری و فراق


من به تو نگاه میکردم

و تو به ساعت

تو قرار داشتی و من بی قراری

  

اس ام اس دوری و فراق


به اندازه ی چشمان کفتربازی که

کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !


اس ام اس دوری و فراق


دیگر نمی نویسمت

هرکس

به چشمــهایم نگاه کند

تو را خواهد خواند


اس ام اس دوری و فراق


می نویسم از تو ای زیبای من
 می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
 می نویسم بی قرارم بی قرار


اس ام اس دوری و فراق


خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم


اس ام اس دوری و فراق


عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها
 اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا

کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار
 گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار


اس ام اس دوری و فراق


بغض هایم را به آسمان سپرده ام

 خدا به خیر کند باران امشب را


اس ام اس دوری و فراق


هیچ دلی بی بهانه نمیتپد

 نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر


اس ام اس دوری و فراق


گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی! این من بودم که بی‌قرارت کردم


اس ام اس دوری و فراق


باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو!
همیشه چشم به راهت مینشستم

این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت
در زیر باران بی قراری خیس میشدم


اس ام اس دوری و فراق

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد