اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا و عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس زیبا و عاشقانه


برگ زردی بودم در سکوت و تنهایی شب

تو شدی خورشیدم،تو مرا سبز کردی

از تو ای عشق واقعا ممنون

واقعا ممنون

  

اس ام اس زیبا و عاشقانه


من تو را نمی سرایم
تو …
خودت در واژه ها می نشینی
خودت قلم را وسوسه می کنی
و شعر را بیدار می کنی


اس ام اس زیبا و عاشقانه


نزدیکی در فاصله نیست

 در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی


اس ام اس زیبا و عاشقانه


انتهای دریا را برکه ها نمی فهمند

 ببخش اگر گاهی گم میکنم نشانی ات را


اس ام اس زیبا و عاشقانه


نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم

 ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم


اس ام اس زیبا و عاشقانه


دل قصر عاطفه است

 اگر مهر خوبان زینتش نباشد ویرانه ای است

 تاریک


اس ام اس زیبا و عاشقانه



به آسمان نرسد هرکه خاک پای تو نیست

 فرو رود به زمین دلی که به یاد تو نیست


اس ام اس زیبا و عاشقانه


گاهی

 حس آخرین بیسکوئیت ساقه طلایی رو دارم

 تنها

 شکسته !


اس ام اس زیبا و عاشقانه


دیگر پیامهایت نمی رسند

 سیم بانان را خبر کن ، شاید کاجی افتاده باشد


اس ام اس زیبا و عاشقانه


عشق یعــنی :
سـرت را بگــیـرد در آغــوش ..
و موهـای ِ سپـیدت را ، بشمـارد دانـه دانـه !
و تـــو حـــــیرت کنــی !
کـه از کـی ، اینــقدر پـــیر شــده ای !!


اس ام اس زیبا و عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد