اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی عاشقونه

اس ام اس دلتنگی




اس ام اس تنهایی عاشقونه


همیشه با من بمان

هیچکس عاشقانه تر از من

نمی تواند

تو را بسراید

  

اس ام اس تنهایی عاشقونه


در تمام لحظه هایم

تکرار می شوی

اما

تکراری نمی شوی


اس ام اس تنهایی عاشقونه


می خواهمت

چرا که

مثل لبخند خورشید

از پس رنگین کمان به دشت خیس

خواستنی هستی

رویانده ای در من
نفس
نفس گیر آمده ای
عاشق ..


اس ام اس تنهایی عاشقونه


گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم !

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود


اس ام اس تنهایی عاشقونه


فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند

برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست

دلتنگی یعنی تو !


اس ام اس تنهایی عاشقونه


دلتنگی یعنی :

روبروی دریا ایستاده باشی اما خاطره ی یه خیابون خفه ات کنه


اس ام اس تنهایی عاشقونه


غصه ی دوری دلدار مرا پیرم کرد

 غم هجران نگارم ز جهان سیرم کرد

گریه کردم ز فراغت گل من باور کن

 که مرا غربت این شهر زمین گیرم کرد


اس ام اس تنهایی عاشقونه


نقش چشمان خمارت ، چه کشیدن دارد
 سایه ساران دو زلفت ، چه لمیدن دارد
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
 حس مستی لبت طعم چشیدن دارد


اس ام اس تنهایی عاشقونه


مهربانیت را

با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم

 اما باز دلتنگم


اس ام اس تنهایی عاشقونه

تو را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت !

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

 با دل خود نه با آرزوی من


اس ام اس تنهایی عاشقونه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد