اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ابراز عشق و علاقه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس ابراز عشق و علاقه


دوست داشتنت معادله ایست که

نفسهایم را اثبات میکند

  

اس ام اس ابراز عشق و علاقه


سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند

اما سر من درد میکند برای

دستی که مال تو باشد


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


مشکل از تو نبود ، از من بود

با کسی حرف میزدم که

سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت
 ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت

عاشقان را جامه ای پوشیدنی جر چشم نیست
 یا ز خیر عشق یا میباید از دنیا گذشت


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


همین که یاد ما هستی دمت گرم
 همین که مرهم دردی دمت گرم

در این دنیا که مردم بی وفایند
 همین که با وفا هستی دمت گرم


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


تو را چون آب دریا دوست دارم
 به قدر خواب و رویا دوست دارم

سرکاری ! همه اینها دروغه
 تو را من بیش از اینها دوست دارم


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


چه تلخ است علاقه ای که عادت شود

عادتی که باور شود

باوری که خاطره شود

و خاطره ای که درد شود


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


موقع Delete فولدر خاطراتت

ذهنم Error می دهد

گمانم یکی از فایلها در حال اجراست


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


لعنت به بعضی آهنگــــا

به بعضی خیابونــــا

به بعضی حرفـــا

لعنتیا آدمو میبرن به روزایی که واسه از بین بردنـش تو ذهنت ویرون شدی


اس ام اس ابراز عشق و علاقه


شاید از مد افتاده باشد

شاید دیگر اندازه ام نباشد

اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای


اس ام اس ابراز عشق و علاقه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد