اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های جالب و جدید

اس ام اس برتر




اس ام اس های جالب و جدید


کوچه ای را بود نامش معرفت
 ساکنینش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من
 آخرین خانه تو بودی خوب من

  

اس ام اس های جالب و جدید


به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد

جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم


اس ام اس های جالب و جدید


آهسته گفت خدا نگهدارت و در را بست و رفت

آدمها چه راحت مسئولیت خود را به گردن “خدا” می اندازند


اس ام اس های جالب و جدید


برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست

 نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی


اس ام اس های جالب و جدید


خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی
 محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی

ای دوست الهی در این عالم هستی
 سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی


اس ام اس های جالب و جدید


اینجا مهم نیست کجاست

 بی تو همه جا دور است !


اس ام اس های جالب و جدید


عمریست دلم چون صید در بند شده
 ای دوست مگر قیمت دل چند شده ؟

سنگین شده سایه ات ، کجایی
 نکند ، یارانه ی عشق هم هدفمند شده ؟


اس ام اس های جالب و جدید


سخت است وقتی از بغض

 گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش


اس ام اس های جالب و جدید


سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است

 به لرزه انداخته چهار ستون دلم را


اس ام اس های جالب و جدید


خوشبختی من

 پیدا کردن “تو” از میان این همه

ضمیر بود


اس ام اس های جالب و جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد