اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقونه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقونه


بی بهانه در خاطرمی وفراموش نمیشوی

شاید دوست داشتن همین باشد

  

اس ام اس عاشقونه


کاش میدانستم

چه کسی این سرنوشت را برایم بافت

آنوقت به او میگفتم

یقه را آنقدر تنگ بافته ای

که بغض هایم را نمی توانم فرو دهم



اس ام اس عاشقونه



شبها خوابم نمی برد

 از درد ضربات شلاق خاطراتت روی قلبم

 بی انصاف محکم زدی جایش مانده است


اس ام اس عاشقونه


گرچه غمگینم ولی از عشق آرامم هنوز

عاشق و دلبسته و دلگیر از آن نامم هنوز

اشک در چشمم ـ تمنا در دلم درمانده ام

من نمی دانم چه خواهد شد سرانجامم هنوز


اس ام اس عاشقونه


پایان حکایت من شنیدن دارد

 من عاشق او بودم او عاشق او


اس ام اس عاشقونه


چقدر لباس سیاه به تو مى آید

اگر میدانستم زودتر میمردم


اس ام اس عاشقونه


اولین بارى که یکى بهم گفت دوستت دارم

گریه ام گرفت

الان کسى بهم میگه دوستت دارم خنده ام میگیرد


اس ام اس عاشقونه


خیانت تلخ ترین قسمت یک زندگی عاشقانه است

جایی که با قلبی شکسته و وحشتناکترین دردها متوجه میشی که

با تمام وجودت، زیباترین داشته ات “عشق” رو

به بی لیاقت ترین شخص دادی


اس ام اس عاشقونه


من از تمام آسمان یک باران را می خواهم

 و از تمام زمین یک خیابان را ….

 و از تمام تو یک دست

 که قفل شود در دست من


اس ام اس عاشقونه


من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی

 تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی

 در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه

 در زیر و بم خاطره آزرده نباشی


اس ام اس عاشقونه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد