اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و شعر

اس ام اس شعر عاشقانه




اس ام اس و شعر



پنهان نمیکنم ز شما، دوست دارمت
 اندازه خدا، به خدا دوست دارمت

گر چه از زمین و زمان خسته ام ولی
 برون از تمام قید و بندها، دوست دارمت

  

اس ام اس و شعر


دلم ساعتی میخواهد که مانده باشد

 روی ساعتهای باتو بودن



اس ام اس و شعر


به امید چتر فردایت

خیس بارانم از طلوع عشق تا غروب سرنوشت

 دوستت دارم


اس ام اس و شعر


شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
 خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
 در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم


اس ام اس و شعر


این قدر خیال های بیهوده نباف
 ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف

در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست
 شک داری اگر، بیا دلم را بشکاف



اس ام اس و شعر



دلم باغی پر از ریحان و گل بود

 به روی رود عشقت، مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل

 مگر چشم تو از قوم مغول بود؟


اس ام اس و شعر


وه که جدا نمیشود نقش تو از خیال من

 تا چه شود به عاقبت، در طلب تو حال من


اس ام اس و شعر


نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

 نه لاله، نه گل، نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کُنجی خلوت

 من باشم و آن کسی که من می خواهم


اس ام اس و شعر


تو دنیایی که جای آرزوهاست

 کسی جز تو منو عاشق نمی خواست

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

 دلم مثل خودت تنهای تنهاست


اس ام اس و شعر


اگر ای عشق پایان تو دور است

 دلم غرق تمنای حضور است

برای قد کشیدن در هوایت

 دلم مثل صنوبرها صبور است


اس ام اس و شعر

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد