اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و عاطفی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه و عاطفی


یاد گرفتم که

عشق،نه زمان،به همه زخمها التیام می بخشه

  

اس ام اس عاشقانه و عاطفی

حرفـــــهایی هستـنــــــد از جنــــسِ شیـــــشه

زود میشکنند

اما ناجور می بُرند


اس ام اس عاشقانه و عاطفی


کاش میدانست که نگاهم همیشه به ثانیه هاست

تا حتی لحظه ای از دور هم او را ببینم تا دوباره جان بگیرم

میخواهم تا ابد تنها با نگاه به او زندگی کنم و آخر سر نیز بمیرم


اس ام اس عاشقانه و عاطفی


نوک قله را میخواهم

تا داد بزنم عشق را،تا انعکاس بیابد آنگاه که میگویم

”دوستت دارم”


اس ام اس عاشقانه و عاطفی


مثل آن است که

 شاهرگ احساسم را زده باشی بند نمی اید دوست داشتنت


اس ام اس عاشقانه و عاطفی


بذار صادقانه اعتراف کنم

 هرروز دلم برایت تنگ میشود


اس ام اس عاشقانه و عاطفی


سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم

عیبی نداره میدونم باعث این جدائیم رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه نبدونم کنار تو حالتو بهتر بکنه لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود


اس ام اس عاشقانه و عاطفی


آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم

میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم


اس ام اس عاشقانه و عاطفی


یک اتمسفر محبت

با تمام لایه های دوست داشتنی تقدیم تو که اورست معرفتی


اس ام اس عاشقانه و عاطفی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد