اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس

اس ام اس جملات خاص




اس ام اس


به تو نیاز دارم مثل آدم به حوا…

نه نه مثل آدم به هوا…

  

اس ام اس


هر روز از عمــــر یک زندگــی کــوتاه است

پس عاشـــقانه زندگی کن

عشــــــــــق ببـــــــــخش
و
لــــــذت ببـــــــــر…


اس ام اس


تـــــــــــــــــــــــو

همان شقایق معروف سهرابی!!!

تا تــــو هستی

زندگــــــــی باید کرد…


اس ام اس


شمع روشن شد و پروانه به آتش پیوست

می‌توان سوخت اگر امر بفرماید عشق


اس ام اس


زندگی یعنی همین لبخند تو
عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق تفسیرش تویی
آفرین بر آسمان ماهش تویی


اس ام اس


هر لحظه بهانه تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه برای تو میمیرم…


اس ام اس


عشق مرگ نیست زندگی است

سخت نیست عین سادگی است

عشق عاشقانه های باد و گندم است

اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است


اس ام اس


دلم در بند دلدار است جز او عشقی نمی خواهم

تمنایی از او دارم ، جز عشق چیزی نمی خواهم

من از دریای عشق او فقط یک قطره می خواهم


اس ام اس


عطرِ چایِ عشقِ تو در روحِ من پیچیده است

بی بهانه خستگی های مرا دزدیده است

طعم نابی از نگاهت در دو چشمم پر شده

شعر خوبِ دل سپردن ،در سرم روییده است


اس ام اس


ای که در دنیای من پیدا و ناپیدا شدی
 چشمهای روشنم را عاشق و شیدا شدی
ای تو با رخش نگاهت بر دل من تاخته
 این دل من ، رو بروی تو خودش را باخته


اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد