اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های توپ

اس ام اس جملات خاص




اس ام اس های توپ


به جز حضور تو . . .

هیچ چیز این جهان بی کرانه را جدی نگرفته ام

حتی عشق را . . .

  

اس ام اس های توپ


تو دیدگانت را نبند…

نگاهت را ندزد…

توکه میدانی آیه آیه ی زندگیم

ازگوشه ی چشمانت تلاوت می شود…


اس ام اس های توپ


ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ


اس ام اس های توپ


در دهکده ی تو خبر از بوی ریا نیست
 چون نیست ریا ، هیچکس انگشت نما نیست
ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز
 دل صافتر از تو به خدا هیچ کجا نیست !


اس ام اس های توپ


در دلم کودکیست که “بی تو بودنش” را نق میزند

 من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش


اس ام اس های توپ


اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!


اس ام اس های توپ


روی بعضی آدما

 باید تشدید گذاشت انقد که ماهن …


اس ام اس های توپ


به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته ی من میترسد که تو پژمرده شوی


اس ام اس های توپ


سلامتی کسایی که

 تو خاطرمون “ابدی” هستن اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم


اس ام اس های توپ


من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا  که تا قصر خدا هم پلکان دارد …

در آنجا دستهایم را به سویش با تمنا باز کردم ، برایت بهترین را آرزو کردم …


اس ام اس های توپ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد