اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تشبیه عشق

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس تشبیه عشق


به چــــه تشبیه کنم نــام تو را

به بــــهار

یا به آبی ه زلال دریــــا

ســـــاده تر می گویم

تــو تمامیـــت احساس منی

  

اس ام اس تشبیه عشق


از روزی کــه دلــم بیــت المقــدس تــو شــد

سنــگ میــزنــم بــه هــر اشغــالگــری


اس ام اس تشبیه عشق


دست خودم نیست

به گمانم دست تو است

که می تواند مرا

با یک سلام خشک و خالی

به آینده امیدوار کند


اس ام اس تشبیه عشق


دنیای زیر آب

شبیه دنیای چشمهای توست

هر چه بیشتر دست و پا می زنم

بیشتر غرق می شوم


اس ام اس تشبیه عشق


پس چشمانت چه زمان درخواهند یافت که

 “نگاه، زاده ی علاقه است!


اس ام اس تشبیه عشق


تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست

تنها به نگاه او می سپارمت


اس ام اس تشبیه عشق


بی تو هر شب عاشقی بارانی ام
 لاله پژمرده و زندانی ام

بی تو در کنج همه دلواپسی
 بی تو من آغاز یک ویرانی ام


اس ام اس تشبیه عشق


زبانم را نگاه خسته ات بست
 زمستان با زمستان ها بپیوست

نگاهت لرزشی انداخت در دشت
 دلم چون متن یک آیینه بشکست . . .


اس ام اس تشبیه عشق


بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است

 وقتی که به “تو” نگاه میکنم


اس ام اس تشبیه عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد