اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi

اس ام اس دوست داشتن




اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست اما برای ماهی زندگیست

پس برای اونی که عاشقته ماهی باش نه مرغابی

  

اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم …

ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست

 “دوستت دارم”


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


مرا دوست داشته باش

 تجربه ام نکن ، برای آموختن ابزار مناسبی نیستم


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!

دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو” …


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمی پرسه که

آدم شک میکنه نکنه مرده و خبر نداره


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


خدایا ، تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم

یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


باز دلم به بهانه ی همیشگی گریست

بگذار بگرید و بداند هرآنچه خواست همیشه نیست


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


برای دل من همیشه “تو” خواهی ماند

حتی اگر مخاطب تمام این نوشته هایم “او” شوند


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﻨﺪ ﺣﺮﻓﻪ ؟

ﺩﯾﺪﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﯼ !؟!؟!

ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﯿﺴﺖ ﯾﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ ﺍﻣﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭ ﺣﺮﻑ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ : ﺗـــــﻮ …


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


دلتنگ شدی پیش من بیا

 کمی غصه هست با هم میخوریم


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد