اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس باران عشق

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس باران عشق


فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست

مهم اینه که تو نیستی و من مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …

  

اس ام اس باران عشق


باز باران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم

نیک بنگر

چه تفاوت دارد…


اس ام اس باران عشق


همواره تنهاییم

در جمع یاران هم

در یک کویر خشک

در زیر باران هم


اس ام اس باران عشق


باران که میبارد ، دلم برایت تنگ میشود …

راه می افتم بدون چتر ، من بغض میکنم ، آسمان گریه !


اس ام اس باران عشق


باران یعنی نقطه چین تا خدا …


اس ام اس باران عشق


باران بیاید یا نیاید

تو باشی یا نباشی

خاطرت باشد یا نباشد

من خیس از یاد توام !


اس ام اس باران عشق


تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم


اس ام اس باران عشق


بر سرم چتر گرفت

به تماشا

ایستادند

باران و رهگذران


اس ام اس باران عشق


هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند


اس ام اس باران عشق


دیشب خدا آهسته در گوشم گفت

دیگه بسه ، بارانم از اشکهایت خجالت میکشد فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست

مهم اینه که تو نیستی و من مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …


اس ام اس باران عشق


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد