اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه کلاسیک

اس ام اس رمانتیک




اس ام اس عاشقانه کلاسیک


شراب هم به مستی ام حسادت می کند

آنگاه که خمار یک لحظه

دیدن تو می شوم . . .

  

اس ام اس عاشقانه کلاسیک


تمام لذتهای دنیا واسه زمانیه که اصلا انتظارشو نداری

ولذتی بالاترازدوست داشتن نیست، پس حالا که انتظارشو نداری:

” دوستت دارم”.


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند

به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


کجا هستی ؟ به آسمان نگاه کن

 بگذار دلخوشی ام این باشد که آسمانمان یکیست


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد

چه اجباری است دوست داشتن من ؟


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


کاش جنس دلها از کاغذ بود نه از شیشه

 آری ، سوختن بهتر از شکستن است


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم
 غربت دل را به خدا میدانیم
گرچه دوریم ز هم با همه ی خاطره ها
 به امید خبری تازه ز هم میمانیم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


دلم کار دست است ، خودم بافتمش !

تارش را از سکوت ، پودش را از تنهایی

 همین است که “خریدار” ندارد


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو

 چه برکتی دارد دوست داشتنت


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


دنیا فهمید خیلى حقیراست

وقتی گفتم یک موی تورا به اونمیدهم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد