اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه جدید


برای یک ثانیه عاشقم باش

 من باتری ساعتم را در می آورم

  

اس ام اس عاشقانه جدید


هروقت تونستی به کسی آرامش ببخشی بدون عشقت واقعیه

وگرنه دوست داشتنی که آرامش معشوقو بگیره خودخواهیه


اس ام اس عاشقانه جدید


برایم تعریف کن

 هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد


اس ام اس عاشقانه جدید


عشق ، اگر عشق باشد

 ناممکن ترین ها را امکان می بخشد

تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی


اس ام اس عاشقانه جدید


برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد

 همانجا که همیشه تنها مینشینم !


اس ام اس عاشقانه جدید


چه زیباست خیالی که تو را

 از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام


اس ام اس عاشقانه جدید


نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی میکنم

نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر


اس ام اس عاشقانه جدید


آسان تر نگاهم کن

 دلم تا عشق بیشتر نمی داند !


اس ام اس عاشقانه جدید


همه چیز با تو شروع شد اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود

حتی همین دلتنگیهای من !


اس ام اس عاشقانه جدید


چند وقتیست هرچه می گردم هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی می گردم که

بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید


اس ام اس عاشقانه جدید



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد