اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خاص و زیبا

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس خاص و زیبا


بهتر بودن

 بهتر از اینه که وانمود کنی که

 بهترینی

  

اس ام اس خاص و زیبا

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش

من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدی که تو فانوس شب من باشی


اس ام اس خاص و زیبا


ز چشمت چشم آن دارم
 که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت
 دگر چشمی نمی سازد . . .


اس ام اس خاص و زیبا


یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری

که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره اینو یادت نره


اس ام اس خاص و زیبا


وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم

ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی


اس ام اس خاص و زیبا


فکر تنهایی نباش تنهایی خودش تنهاست

 تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست …


اس ام اس خاص و زیبا


عادت کن که عادت نکنی

 که اگه عادت کنی نمی تونی عادت نکنی


اس ام اس خاص و زیبا


دوست داشتن دل می خواد نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل


اس ام اس خاص و زیبا


قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم

نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم


اس ام اس خاص و زیبا


نازم به ناز آن کس که ننازد به ناز خویش

ما را به ناز فروشان نیاز نیست تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است


اس ام اس خاص و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد