اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

اس ام اس های گلچین شده




اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند

شما چطور شصت سال با هم زندگی کردید

گفتند : ما متعلق به نسلی هستیم که ، وقتی چیزی خراب می شد

تعمیرش می کردیم نه تعویضش!

  

اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


آسمونی یا زمینی هر چه هستی نازنینی

واسه قلب کوچیک من همیشه عزیزترینی


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


همیشه حرف از رفتن هاست

 کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کند


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن ، که سخت دوستت دارم


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


نوشتم حرف دل تا تو بخوانی

که چون دورم ز تو دردم بدانی

به غیر از تو کسی را من ندارم،تو را تا بی نهایت دوست دارم


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


فلاسفـــه دربـــاره عشــــــــق خیلـــی حرفهــا زدند

امــــا منطــق هیجکــدامشــــان به پـای منطـــق تـــــــو نرسیـــــد

رفتــــــــی و گفتــــــی:همینـــــه کــــــــــــــه هســــت !


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


هرشب از پشت صفحه ی کوچک موبایلم در آغوش میگیرمت

ونمیدانی چه آرامشیست همین آغوش خیالی


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


یادت را از من نگیر

بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


دوستی میوه ی درختانی است که در روح غنی عشق کاشته میشود

و با مراقبت محبت آمیز و درک متقابل پرورش می بایند


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


کاش میشد در آسمان ها پر کشید
 چون عقابی ابرها را هم درید
پر کشید و در حضورت جان سپرد
 لحظه ی آخر دو چشمان تو دید


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد