اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشقی خفن

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عشقی خفن


عاشقی یعنی چند بار استخاره کنی و بد بیاد ,باز بگی استخاره اینطوری نیست اشتباه استخاره میکنم حتما!…

  

اس ام اس عشقی خفن


خنده ام میگیرد
وقتی پس از مدتها بی خبری

بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری
میگویی : دلم برایت تنگ است

یا مرا به بازی گرفته ای
یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی


اس ام اس عشقی خفن


دیوانه نیستم ؟؟

فقط !!! فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند !!!! تو را “دوست” دارم


اس ام اس عشقی خفن


تا تو هستی که دستانم را بگیری
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم
کاش تابستانها هم برفی بود


اس ام اس عشقی خفن


این روزها هوای مرا نداری!!!
خفه نمیشوی ؟؟ بی هوای من


اس ام اس عشقی خفن


سفری به دور دنیاست !!!

وقتی دستانم تا انتها

((رویت را نوازش می کنند))


اس ام اس عشقی خفن


بعد از گرفتن دست هایت!!
تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند


اس ام اس عشقی خفن


بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد

من تو را در قلبم دارم نه در دنیا


اس ام اس عشقی خفن


نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر
دل بی چتر مرا مهمان کن !


اس ام اس عشقی خفن


طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای
 ستاره ی شب های تاریکم
آسمان دلم را منتظر مگذار


اس ام اس عشقی خفن


وسعت یاد کردن همیشه گفتنى نیست !!!

پس به وسعت ناگفته ها به یادتم


اس ام اس عشقی خفن


خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود .


اس ام اس عشقی خفن


سرمای نبودنت
 بدتر از سرمای زمستان است
 به لرزه انداخته چهار ستون دلم را


اس ام اس عشقی خفن


در خلوت من!!!
 نگاه سبزت جاریست
این قسمت بی تو بودنم اجباریست


اس ام اس عشقی خفن


پای تو که وسط می آید
هم آغوشی
بی معنا میشود
با تو تا آسمان میروم
بلوغ ِ احساسَم
میانِ بازوانِ تو
رویا را ؛ حقیقت ِمحض می کند ،
بمان !


اس ام اس عشقی خفن


جدا ماندن از کسی که دوستش داری
فرقی با مردن ندارد
پس عمری که بی تو میگذرد
مرگیست به نام زندگی


اس ام اس عشقی خفن


ماههاست فراموشش کرده ام !!!
خاطراتش را هم
ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش
ذوق میکنند !


اس ام اس عشقی خفن


این اخرین عشقت!!
 بوی هوس میداد
برگرد به گذشته ات تا که ز نو خود سازی


اس ام اس عشقی خفن
نظرات 1 + ارسال نظر
mobina دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 23:49

Jaleb booood

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد