اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

مسیج های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



مسیج های عاشقانه


سربه هوانیستم اما…
همیشه چشم به آسمان دارم
حال عجیبی است دیدن همان آسمان که”شاید”تو
دقایقی پیش
به آن نگاه کرده ای…!!!

  

مسیج های عاشقانه

زمستان را باورنکن
هوا بی تو سردتر از این حرف هاست ….


مسیج های عاشقانه


آدم خوب قصه های من ! دوستت دارم ! حجمش را می خواهی خدا را تصور کن .


مسیج های عاشقانه


تو به افتادن من در خیابان میخندیدی
و
من تمام حواسم به مردم شهر بود که مبادا عاشق خنده ات شوند . .


مسیج های عاشقانه


در دم در قلبم نوشتم خوابم عشق امد و گفت من بی سوادم


مسیج های عاشقانه


سوزی که برف داره بارون نداره ، دردی که عاشق داره معشوق نداره


مسیج های عاشقانه


سلام نمیدانم کجا هستی و چه میکنی اما خوب
میدانم ک به یادم هستی وبر میگردی


مسیج های عاشقانه

دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

مسیج های عاشقانه

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند

هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .

دوست دارم

مسیج های عاشقانه

درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !

تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .

مسیج های عاشقانه


با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

که روسیاه شوند آنان که

بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .


مسیج های عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد