اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاطفی و فلسفی sms atefi & falsafi

اس ام اس عاطفی



اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


نه از آشنایان وفا دیده امنه در باده نوشان صفا دیده امز نامردمیها نرنجد دلم که از چشم خود هم خطا دیده ام

  

اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


پیری آن نیست
که بر سر بزند موی سفید
هر جوانی که به دل عشق ندارد
 پیر است


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


ما که گفتیم مال یاریم
 غیر دل چیزی نداریم ، بی شما خزون سردیم
با شما عند بهاریم


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


من اشک را به خاطر گرمیش
 ناله را به خاطر نوایش
دنیا را به خاطر خدایش و تو را به خاطر قلب مهربانت
عاشقانه دوست دارم


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


من از دوریه این فاصله ها مأیوسم  
از همین فاصله ی دور تو را میبوسم


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


بین گل ها تو گل سرسبدی ،‌ چه کسی گفته عزیزم تو بدی
 تو به خوبی , همه جا شهره شدی
 لیلی نیست پیشت عددی


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود

اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت می کردم بیرون!


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


من صفرم (۰) ، تو دو (۲)

با تو بیستم بی تو نیستم !


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


یه روز مادرم منو نفرین کرد و گفت
 الهی درد بی درمون بگیری
نفرینش گرفتو من عاشق شدم


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi



یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم
 تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


آدم‌های خوب از یاد نمیرن . از دل نمیرن
 از ذهن نمیرن. ولی خیلی زودتر از اونی‌که فکرشو بکنی
 از پیشت میرن مثل تو ….


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


وفای بی وفایان کرده پیرم
برم یار وفا داری بگیرم، اگر یار وفاداری ندیدم
 سر قبر وفاداری بمیرم


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi


خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت . . .
روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت
هر کسی غصه ی اینکه چه میکرد نداشت


اس ام اس عاطفی و فلسفی
 sms atefi & falsafi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد