اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های باحال





اس ام اس های باحال


بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم
اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم
اما میبینی ایرانسل بوده

  

اس ام اس های باحال


منتظر
تنها
عصبانی
بهانه گیر
همه ی اینها من هستم !
کمی آرامم کن


اس ام اس های باحال


سلامتی پدرایی که:بچه شون گیر میده یه چیز بخر و پول ندارن میگن
 فردا برات میخرم و آروم تو خوشون خرد می شن


اس ام اس های باحال


سلامتی پدرایی که:ذره ذره
می میرن و یا حتی مردن تا حالا


اس ام اس های باحال


سلامتی پدرایی که:وقتی برا خانواده شون اتفاقی میفته
ادای محکم بودن در بیان و به همه روحیه میدن
ولی خودشون وقتی تنها میشن،آروم آروم اشک میریزن


اس ام اس های باحال


سلامتی پدرایی که:وقتی براشون زبون بازی می کنی
 یه لبخند ریز میزنن و میگن خوب پاشو دیگه لوس نشو


اس ام اس های باحال


ترجیح میدهم همه را غریبه صدا کنم.!
تا وقتی از پشت خنجر میزنند…
با خودم بگویم………..
بـی خیال..!
از غریبـه بیش از این انتظاری نیست…!


اس ام اس های باحال


منی ” که کنارش “ تو ” نباشی ، “
تومنی ” نمی ارزد “


اس ام اس های باحال


خـنـده ام مـیگیـرد… از ایـنکه… هنـوز بـهت فـکر میـکنم…
 خدایـا کمـکم کـن… خسـته شـده ام…
وقتی مال من نیسـت… چـرا تو فـکرمه…


اس ام اس های باحال


میگن پُشت سر مسافر آب بریزی برمیگرده
اشــک که از آب زلال تره
پس چرا مسافر من برنمی گرده

اس ام اس های باحال
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد