اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

جملات زیبا

اس ام اس جملات خاص



جملات زیبا


و حالا لحظه های من گرفتار سکوتی سردو سنگینند..
و چشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند نمیدانی چه غمگینند

  

جملات زیبا


وقتی که من عاشق شدم ….
شیطان به نامم سجده کرد …..
ادم زمینی تر شد و عالم به ادم سجده کرد
من بودم و چشمان تو …. نه آتشی و نه گلی …..
چیزی نمیدانم از این دیوانگی و عاشقی


جملات زیبا


از خدا پرسیدم چی دوست داری ؟
 گفت : سخاوت . دیوانه گفت: حماقت . غم گفت: ملامت
 کوه گفت: صلابت . معشوق گفت : نگاهت . فدای تو که گفتی : رفاقت


جملات زیبا


قلبم رو شکستی ولی من بیشتر از قبل دوستت دارم میدونی چرا ؟؟؟
 چون حالا هر تیکه از قلبم تورو جداگونه دوست داره


جملات زیبا


دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه رو باز کردم
چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت
تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست!!


جملات زیبا


بتاب خورشید من ، تا میتوانی بتاب بر زمین و آسمان
 بدان من در سینه خورشیدی بس عظیم دارم
 بتاب خورشیدم، با تو هستم و با تو جان میگیرم


جملات زیبا


یک جام پر از شراب دستت باشد تا حال من خراب دستت باشد
 این چند هزارمین شب بی خوابیست ای عشق فقط حساب دستت باشد


جملات زیبا


بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند
 گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند
 اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود
 و در طول زمان استمرار می یابد


جملات زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد