اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


تنها امید من که نا امیده
امیده من دوباره ته کشیده
لحظه به لحظه فکر نا امیدی
این لحظات امونم و بریده

  

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


با لب های تو می سازم کلامی
 سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر
 ولی افسوس که از من جدایی . . .


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


به قلبم نشستی نگفتم چرا
 دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود
 چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


اسم : آواره ،  شهرت : سرگردان
شغل : عاشق ، آرزو : رسیدن به عشقم
امید : وصال ، تاریخ تولد : باد خزان
وفات : برگ ریزان ، محل تولد : در بغل یار !


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
 اینگونه در التهاب فردا نگذاشت

سوگند نمیخورم ولی باور کن
 کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت!!


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت!!


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع
دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت!!!


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


آشنایی نه غریب است که دلسوز من است
چون من از خویش برفتم دل بیگانه بسوخت!!


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک


خرقه زهد مرا آب خرابات ببرد
خانه عقل مرا آتش میخانه بسوخت!!!


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد