اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلدادگی sms deldadegi




اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


هر کجا که هستی
بلوتوث قلبت رو روشن کن
تا تمام وجودم رو برات سند کنم

  

اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


نمیخوام به جزمن دوست دار دیگری باشی
 نمیخواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی
نمیخواهم صفای خنده ات را دیگری ببیند
نمیخواهم کسی نامش،برلبهای توبنشیند
نمیخواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمیخواهم کسی یارت شوددرراه این هستی !


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
 چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
 اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نمیکنمٍ
اگه زندگی بلد نباشم زندگی نمیکم
اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطره تو یاد میگیرم


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


مانند مجنون که لیلا را دوست دارد
مانند ماهی که دریا را دوست دارد
 مانند شاعری که شعرش را دوست دارد
مانند بلبلی که صدایش را دوست دارد
به خدا قسم که من هم تو را دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


کاش خداوند هیچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نمیکرد
که تا هیچ وقت هیچ عاشقی به خاطر غرورش به عشقش دروغ بگه !


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست
 ساختم با درد”تنهایی” مگر تقدیر چیست


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


عاشق کسی باش که لایق عشقت باشد
نه تشنه عشقت . چون تشنه یه روز سیراب می شه


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


می بخشمت بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی…
بخاطر تمام خنده هایی که به صورتم نشاندی نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی…
بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی…
نمی بخشمت بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی…
بخاطر نمکی که بر زخمم گذاشتی…
و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی !


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


درشیرینی بوسه غرق بودیم …
 که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم
و فهمیدم که این بوسه جدایی است


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم:
 دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با تمام….
بازم دوستت دارم !


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


الهی بمیرم سیاه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


عشق دروغی بود که در تمام این سال ها باورش داشتم
 و چه تاوان سنگینی داشت همین اشتباه کوچک !


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi


می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم:
دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با تمام….بازم دوستت دارم !


اس ام اس دلدادگی
 sms deldadegi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد