اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس قشنگ جدید

اس ام اس باحال



اس ام اس قشنگ جدید


عشق تو وسط قلبمه
 درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو

  

اس ام اس قشنگ جدید


رفیق مثل کفش میمونه !!
 رفاقت مثل جاده !
خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای


اس ام اس قشنگ جدید


دستی ز کرم به شانه ی ما نزدی
 بالی به هوای دانه ی ما نزدی
دیری ست دلم چشم به راهت دارد
 ای عشق سری به خانه ی ما نزدی . . .


اس ام اس قشنگ جدید


هر روز بی تو روز مباداست
 روزی شبیه به امروز
روزی شبیه به دیروز
 روزی شبیه به فردا . . .


اس ام اس قشنگ جدید


در سینه دلی به وسعت غم دارم
 بر زخم دلم نیاز مرهم دارم
هر چیز برای خود فراهم کردم
 در زندگی ام تو را فقط کم دارم . . .


اس ام اس قشنگ جدید


دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند
 اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان . . .


اس ام اس قشنگ جدید


بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم
 گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم
گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی
 من در دو جهان غیر شما یار ندارم . . .


اس ام اس قشنگ جدید


بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم
 تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم . . .


اس ام اس قشنگ جدید


ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم
 زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی


اس ام اس قشنگ جدید


معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟
 من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟
از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش
 چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟


اس ام اس قشنگ جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد