اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

دل نوشته های عاشقانه asheghane sms

اس ام اس رمانتیک



دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم
و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد
چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی
که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد . . .

  

دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم
یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم
تو نگرانم نشو !!
همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !
یاد گرفته ام ….نفس بکشم بدون تو……و به یاد تو !
یاد گرفته ام که…


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی
تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی
زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن
رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی . ..


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام
اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده
چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند
و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند
باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم
 این یعنی تنهایی


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


دنیا همه هیچ واهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ دانی
 که پس ازعمر چه ماند باقی؟ مهراست محبت است وباقی همه هیچ


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


مهم نیست که چطور فکر میکنی
مهم این است که مقصود تو
مقصود من و مقصود همه ی انسان هاست
”خدا ” این مقصود دوست داشتنی . . .


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


همه ما تو زندگی دنبال شادی هستیم هیچکس دلش نمیخواد
زجر بکشه و سختی ببینه ………….
ولی یادمون باشه هیچ رنگین کمونی بدون باریدن بارون بوجود
نمیاد ..


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


تو هدیه ی زیبای خدایی، ای صبر!
با هر دل خسته آشنایی،ای صبر!
 گفتند همانکه غم دهد صبر دهد
غم  آمده! پس تو کی میایی ای صبر؟!


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


خارپشتی شده‌ام … که ؛
تیغ‌‌ هایش … دنیای امنی برایش ساخته …
اما ؛ حسرت نوازشی عاشقانه …
تا ابد ؛ بر دلش مانده است..!!!


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms


گاه یک حرف
یک زمستان آدم را گرم نگه میدارد و
گاه یک حرف
یک عمر آدم را سرد میکند . .


دل نوشته های عاشقانه
 asheghane sms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد