اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس وابستگی sms vabastegi

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


زیباست یادت ….
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!!

  

اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


من ازت چیز زیادی نمیخوام
 خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش
 به تو وابسته شدم , یواش یواش


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !
وقتی تو را بی همتا آفرید . . .


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


آنقدر دوست داشتنى هستى که
ایستاده هم به دل مى نشینى


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :
یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


خاصیت دنیاست
در اوج داشتن و خوشبختی
دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است .


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی
عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند!


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود
از قول من به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد .


اس ام اس وابستگی
 sms vabastegi


گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
شک میکنم به اینکه
 این دل مال من است یا تو .


اس ام اس وابستگی sms vabastegi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد