اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس طلایی sms talaei

اس ام اس باحال



اس ام اس طلایی
 sms talaei


تمام حجم خیالم از تو لبریز است
دنیای خیالم کوچک نیست
 تو بی نهایت عزیزی . . .

  

اس ام اس طلایی
 sms talaei


سوزنبــان پیــری شـــده ام
که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد
نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .


اس ام اس طلایی
 sms talaei


گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند
ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش .


اس ام اس طلایی
 sms talaei


بن بست دنیاست براى من آغوشت
اولین باریست که هراسى ندارم بگویم
به بن بست رسیده ام .


اس ام اس طلایی
 sms talaei


سلامتی کسی که اونقدربیادشیم
که اگه به یادخدابودیم نصف بهشت مال مابود


اس ام اس طلایی
 sms talaei


عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است
عشق از آن رو هست که نیست
پیدا نیست و حس می شود .


اس ام اس طلایی
 sms talaei


اگرقانون عشق نبود
درحین جان دادن
پافشاری برای زنده ماندن نیزمعنانداشت


اس ام اس طلایی
 sms talaei


من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن
من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .


اس ام اس طلایی
 sms talaei


وقتی که بودی نیازی به راهِ دور نبود ،
اما حالا دورترین جایِ دنیا دردِ دلم را دوا میکند ،
من میرسم تو بمان .


اس ام اس طلایی
 sms talaei


بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،
اما تو آن را حبس کردی ،
نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست .


اس ام اس طلایی
 sms talaei

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد