اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس دوبیتی عاشقانه sms sher

اس ام اس شعر عاشقانه


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



ترسم که تو هم یار وفادار نباشی
عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی
من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم
تو از دل من هیچ خبر دار نباشی

  

اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



دلگیر که می شوم گاهی ، دلم گیر می شود از تو .
دلم غرق دلهره می شود و شبی باز دلارام می شوی
جا مانده ام ، دور رفته ای ….
زیبای من!
یادت نرود زود برگردی
که بی تابی دلم را میان هزار شب تنهایی کشت


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



تنهــــــــــــــــایی
استخوان سوز است
حتی
در عاشقانه ترین ساعتها


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



از اینکه به اطاقم بیایی و در را باز کنی هراس ندارم
فقط قبل از آمدن تماس بگیر
شاید کمی پیر شده باشم


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



سقف آسمان دلم
سخت ترک برداشته
قدری آرام تر قدم بردار…!
سقفش به جهنم…
می ترسم پای تو را بخراشد.!!


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



فاصله ها دروغ هستند
 وقتی مهربانی تو
 از دور هم احساس می شود


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



در طلوع یک دوستی هرگز غروبی نیست
پس زندگی کن برای کسی که دوستش داری


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



محکومین به اعدام را می بخشند
 چرا محکومین به عاشقی را نمی بخشند و میکشند
ببخش مرا که اینگونه عاشقت گشته ام


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher



ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﭼﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ
 ﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ ﻧﻪ
ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﻓﻘﻂ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﺪﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﺩﻟﻤﺎﻥ
ﭼﻪ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ !


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher


برای یک ماه نبودنت را سکوت می کنم
سحر با یک عکس
 افطار با یک خاطره . . .


اس دوبیتی عاشقانه
 sms sher

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد