اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رفاقتی sms rafigh

اس ام اس برای دوست



اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


تو ناخدای عشقی
 من ساحلی غریبم
 لنگر بزن مسافر
 من خاک هر رفیقم

  

اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


هرکه یادش یاد ماست
 سرور و سالارماست
 یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


روز به خورشید مینازد
 شب به ماه
 ما به داشتن عزیزی مثل شما


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


مثل ایرانسل خرابتم
مثل ۹۱۹ همراهتم
مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


گرچه ما خوابیده اندر سایه ایم
 در رفاقت تا قیامت پایه ایم


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh



الهی تا زمین دارد حرارت
 به کام دل بماند این رفاقت


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم
 تازه شد در دل
من یاد رفیقان قدیم


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


به کنج سینه منزل کردی ای دوست
 دلم را رهن کامل کردی ای دوست
دلم مستغرق دریای غم بود
 مرا مهمان ساحل کردی ای دوست


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


هر چند که از آینه بی رنگ تر است
 از خاطر غنچه ها دلم تنگ تر است
بشکن دل بی نوای ما را ای رفاقت !
 این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh


در رفاقت رسم ما جان دادن است
 هر قدم را صد قدم پس دادن است
هرکه بر ما تب کند جان میدهیم
 ناز او را هرچه باشد میخریم


اس ام اس رفاقتی
 sms rafigh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد