اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



عشق یعنی پاک بودن در فساد
 آب ماندن در دمای انجماد

  

اس ام اس بی تابی
sms bitabi



در شادی من شریک باش ای ساعت
 در فکر لباس شیک باش ای ساعت
تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است
 کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم
حالا هرروز بهم زنگ میزنی
یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی
من که میدونم تو هم دلت تنگ منه


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



تو که با دیگرانت بود میلی
 چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟
مگر قصدت پریشانی ما بود
 که عشق ما نشد مجنون و لیلی


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



با اینکه ازم دوری اما
 هر وقت دستمو میزارم رو قلبم
 میبینم سر جاتی !


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



باران که می بارد
همه چیز تازه می شود
حتی داغ نبودنِ تو


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



اگر تنهایی ام چشم مرا بست
 اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی
 که در هر جا که باشد یاد ما هست .


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



قدِ تو به عشق نمیرسید
غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد
 اما باز هم نرسید .


اس ام اس بی تابی
sms bitabi



دگر درد دلم درمان ندارد
 مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی
 نگاهت دور برگردان ندارد


اس ام اس بی تابی sms bitabi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد