اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس دلتنگی s deltangi

اس ام اس دلتنگی



اس دلتنگی
 s deltangi


میگن هروقت دلت
واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن
اگه پیشت نبود صداش کن
اگه نشنید دعاش کن !

  

اس دلتنگی
 s deltangi


خوشبختی ملاقات دوباره چشم های توست
 حتی اگر در نگاه تو تصویری از رویای با هم بودنمان نباشد


اس دلتنگی
 s deltangi


آسمان را بی ستاره ، دریا را بی موج
 دیده را بی اشک ، لب را بی خنده و زندگی را
بی تو دوست ندارم ای بهترینم


اس دلتنگی
 s deltangi


بازوهایم وطنیست که در آن
 جز تو هیچکس خانه ای نخواهد داشت


اس دلتنگی
 s deltangi


هیچ چیز تو دنیا ارزشمندتر از این نیست که
بدونی کسی حتی بیشتر از جونش دوستت داره


اس دلتنگی
 s deltangi


عشق یعنی شب موقع خواب تا چشماتو میبندی
 صورتشو با تمام جزئیات ببینی
 و بعد آروم لبخند بزنی


اس دلتنگی
 s deltangi


دختر : بیا دوری کنیم از هم …
پسر : نمیتونم …
دختر : چرا آخه ؟؟؟
پسر : دلم تنگ میشه بیش از حد ، دلم تنگ میشه بیش از حد


اس دلتنگی
 s deltangi


حلقه ی دستانمان را دوست دارم
وقتی دستت توی دست من است
و دل توی دلم نیست


اس دلتنگی
 s deltangi


تمام خستگی هایت را یکجا میخرم
تو فقط قول بده
 صدای خنده هایت را به کسی نفروشی


اس دلتنگی
 s deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد