اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس حرف دل sms harfe del

اس ام اس حقیقت تلخ



اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


ممکن است شاهزاده ام را پیدا کنم اما پدرم همیشه پادشاه من خواهد ماند

  

اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


هیچگاه نمی توانید یک اشتباه را دو بار مرتکب شوید
 چرا که بار دوم دیگر آن یک اشتباه نیست
 بلکه یک “انتخاب” است


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


به خودتان اجازه ندهید توسط این سه چیز
 تحت کنترل درآیید: گذشته تان، مردم و پول


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


ذهن فراموش می کند
اما دل همیشه بخاطرش می ماند


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


هرگز برای کسی که شما را اذیت می کند گریه نکنید
 در عوض لبخند بزنید و به او بگویید
 ممنون بخاطر اینکه به من فرصت دادی تا کسی بهتر از تو را پیدا کنم


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


همیشه دنبال افرادی که کمترین اهمیت را
در زندگی به ما می دهند می دویم
 چرا به این کار پایان ندهیم و اطرافمان را نگاه نکنیم تا ببینیم
 چه کسانی دنبال ما می دوند؟


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


همه افراد به عنوان یک انسان باید
مورد احترام قرار گیرند
اما از هیچکس نباید بت ساخته شود


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


من….هستم
قدرتمندترین کلمات هستند چرا که
 هر کلمه ای بین این دو قرار دهید واقعیت شما را شکل می دهد


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


اگر کسی را ترک می کنید
 لااقل به وی علتش را توضیح دهید
 چون اینکه ببینید لایق یک توضیح ساده هم نبوده اید
 دردناک تر از خود ترک شدن است


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del


هر روز ممکن است خوب نباشد
اما چیزی خوب در هر روز وجود دارد


اس ام اس حرف دل
 sms harfe del

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد