اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوستت دارم sms doset daram

اس ام اس دوست داشتن



اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری
ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری

  

اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


هم چنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان من است
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


aﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ “ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ” ﺑﺪﻫﺪ
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ“ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ’


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


mن «خاطرت» را می خواستم؛
نه «خاطره ات» را…!


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


هزار بار آمدم خطت بزنم از قلبم

خود خودت را یادت را اسمت را
اما …
فقط قلبم پر شد از خط خطی های عاشقانه


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


زندگی شبیه شعریست
قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


صبر کن عشق که شکل گرفت
لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود
و ذهن پاک می شود از غبار
آن وقت با من باش ، همیشه ی من


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


همین که قاصدکی را ،
فوت کنی تا عطر نفس هایت
را با خود بیاورد برای دلم کافیست .


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram


مـردنَــم را آرزوست
اگـــر آرامگــاه ِ ابـَـدی آغــوش ِ تــو بـاشــد


اس ام اس دوستت دارم
 sms doset daram
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد