اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شاخ sms shakh

اس ام اس های گلچین شده



 اس ام اس شاخ
 sms shakh

تو رفته ای بی من سفر کنی
من مانده ام بی تو شبها سحر کنم

  

 اس ام اس شاخ
 sms shakh


دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هــــم


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


اشتباهی که همه عمر پشیمانم از آن
اعتمادیست که بر مردم دنیا کردم


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


خوش آنکه از دو جهان گوشه غمی دارد
همیشه سر به گریبان ماتمی دارد


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


امروز در اقلیم سپیدی و سیاهی
از روز من و زلف تو آشفته تری نیست


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


این تراشیدن ابروی تو از تندی خوست
تا نگویند تا بالای دو چشمت ابروست


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


صدایم خیس و بارانی است
نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


شبی مجنون به لیلی گفت که ای محبوب بی همتا
تو را عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


شب به تنگ از ناله ام خلقی که این فریاد کیست؟
زان میان یک تن نمی پرسد که از بیداد کیست؟


 اس ام اس شاخ
 sms shakh


عشق من با خم ابروی تو امروزی نیست
دیرگاهی ست کزین جام هلالی مستم


 اس ام اس شاخ
 sms shakh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد