اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس SMS SMS اس ام اس

اس ام اس شعر عاشقانه



اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


دل تسلی نشد از نامه فرستادن ,
کاش خاک می‌گشتم و همراه صبا می‌رفتم

  

اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


هنوز خانه دل وقف عشق تو است
 بیا که این خرابه همان است کاندران بودی


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


بس عیش پنهانی که من درخلوت دل می‌کنم
 راز ونیاز خویش را با شمع و محفل می‌کنم


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


پاس دلهای خراب و چشم اشک آلوده‌‌ دار
 گنج در ویرانه‌ها می‌باشد وگوهر در آب


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


مرغ دل ما را که به کس رام نگردد
 آرام توئی دام توئی دانه توئی تو


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


دل سوخت تمام از غم و آهی نکشیدیم
 آتش چو برافروخته شد دود ندارد


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


خلد گر به پا خاری آسان برآید
چه سازم به خاری که در دل نشیند

مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
 ز بامی که برخاست مشکل نشیند


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


دگر درد دلم درمان ندارد
 مسیر عاشقی پایان ندارد
 مرا در چشم خود آواره کردی
 نگاهت دور برگردان ندارد


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


حوصله ی
جمع و تفریق ندارم ، یه ضرب خرابتم


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس


و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری
 که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر
 فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش گرم میخواهد


اس ام اس SMS
 SMS اس ام اس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد