اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس عاشقانه زیبا SMS ASHEGHANE ZIBA

اس ام اس غمگین



اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



یک نصیحت: مواظب خودت باش!
 یک خواهش: اصلاً عوض نشو!
یک آرزو: فراموشم نکن!
 یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!
یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

  

اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



تو را خواهم وگرنه یار کم نیست
 گلی خواهم وگرنه خار کم نیست

گلی خواهم که در سایه اش بشینم
 وگرنه سایه دیوار کم نیست


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ،
من هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



زندگی مثل بازی شطرنج میمونه!
 اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن
 وقتی هم که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



دلتنگ تو امروز شدم تا فردا
فردا شد و باز هم تو گفتی فردا
امروز دلم ماند و یک دنیا حرف
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا !


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



متاسفم دیگه امیدی نیست
 افتادی تو معدن دلم حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم بیان
 عمرا بتونن بیارنت بیرون!!!


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



به سلامتی لبخندی که کمکت می کنه
تا برای همه توضیح ندی حالت داغونه


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



محکومین به اعدام را می بخشند
چرا محکومین به عاشقی را نمی بخشند و میکشند
ببخش مرا که اینگونه عاشقت گشته ام


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین!
چرا نگاه میکنی؟؟؟ تنها ندیده ای؟؟؟
به من نخند…
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم…


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



پیری گفت:
اگر میخوای جوون بمونی دردهای دلتو فقط به کسی بگو که
دوستش داری و دوستت داره
گفتم:
پس تو چرا جوون نموندی ؟
گفت :
دوستش داشتم، دوستم نداشت


اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد