اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه 2 بیتی sher asheghane sms

اس ام اس شعر عاشقانه



اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



حسی دارم ، اگـــــر بدانی بد نیست
 شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست
الآن خیلی دلم بـرایت تنگ است
 در هــر صورت خبر رســانی بد نیست

  

اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



ای دل، دل سودا زده، سامانم کـو؟
 ای کالبد تهی شده جـــــــانم کـو؟
امـــروز که از همیشه مشتاق ترم
 ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



نسبت به تو حس کور میـلی دارم
 دور و بـــــــر خود هـــزار لیـلی دارم
من نــاز نمی خرم شما هم نفروش
 چون عاشق کشته مرده خیلی دارم


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



از بس که درون سـیـنـ ـه تنهـا مـــانده
 در مـــانده ا م از دست دل وا مـانده
در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست
 آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



ماهی تو، که بربام شکوه آمده است
 آیینه ز دستت به ستوه آمده است
خورشید اگر گرم تماشای تو نیست
 دلگیر نشو ز پشت کـوه آمده است


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



یک پلک زدن فاصله از تو تا من
 باید بزنیـــم پلک یا تو یا من
هر چند که گفتند گناه است این کار
 اما تو یکی بزن گناهش با من . . .


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



مثل گل صد برگ شکوفــا شده ای
چون مـــاه چهار ده شکوفا شده ای
در آینـه ی نگاه من چشم بدوز
 تا در یابی چقدر زیبا شده ای


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



ای روی گشـــاده خُلق تنگ آمده ای
 آهــوی رمیده چـون پلنـگ آمـده ای
آن روسری سپید می دانی چیست؟
 بــــا پـرچم آشتی بـه جنگ آمـده ای . . .


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



خوش خُلقی و خشم همزمان یعنی چه؟
 بیـزاری و عشق تـوأمـان یعنی چه؟
با رفتن من اگر موافق هستی!
 پس این بنشین ، نرو ، بمان یعنی چه؟


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms



بسیـار تماشایی و آراسته ای
 از رونق مـاه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی
از روی کدام دنده بر خاسته ای؟


اس ام اس عاشقانه 2 بیتی
sher asheghane sms

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد