اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس انتظار sms entezar

اس ام اس انتظار کشیدن



اس ام اس انتظار
sms entezar



شعله ی انتـــــــــــظار تــــا ابَد نمی ســـــوزد
هــــیزم ها خیـسَ ند و آتـــــش های دیگر
سَخت وســـوسه انگیـــز…!

  

اس ام اس انتظار
sms entezar



اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست
بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم
ولی برای دل من مزار هم خوبست . . .


اس ام اس انتظار
sms entezar



کدام راه است که پای خسته را نشناسد
کدام کوچه خالی از خاطره است
و کدام دل هرگز نتپیده به شوق دیدار
بیا تا برایت بگویم از سختی انتظار
که چگونه در دیدهای بارانی رنگ هذیان به خود میگیرد ….


اس ام اس انتظار
sms entezar



دلم از هزار راه ِ رفته ، بی تو باز گشته است
ایوب هم اگر بود ، چشم می بست از انتظار آمدنت


اس ام اس انتظار
sms entezar



تا زنده ام می نشینم به انتظارت
شاید هم نیایی من کارم را می کنم …


اس ام اس انتظار
sms entezar



انتظارت چه زیباست
وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو
تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی …



اس ام اس انتظار
sms entezar



وقتی که می رفتی، بهار بود
تابستان که نیامدی، پاییز شد …
پاییز که برنگشتی، پاییز ماند
زمستان آمد اگه نیایی، پاییز می ماند …
تو را به دل پاییزی ات قسم می دهم
فصل ها را به هم نریز …


اس ام اس انتظار
sms entezar



و حالا انتهای کوچه شعر
منم با انتظاری مبهم و زرد
ولی ایکاش جادوی نگاهت
غزل های مرا غارت نمی کرد


اس ام اس انتظار
sms entezar



گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟
ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی


اس ام اس انتظار
sms entezar



قــول بــده کــه خــواهــی آمــد
امــا هــرگــز نیــا! اگــر بیــایــی
هــمه چیــز خــراب می شــود!
دیــگر نــمی تــوانــم
اینــگونــه بــا اشتــیاق
بــه دریــا و جــاده خیــره شــوم!
مــن خــو کــرده ام بــه ایــن انتــظار
بــه ایــن پــرســه زدن هــا
در اسکــله و ایستــگاه!
اگــر بیــایــی مــن چشــم بــه راه چــه کســی بمــانــم؟


اس ام اس انتظار
sms entezar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد