اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تولد sms tavalood

اس ام اس تولد



اس ام اس تولد
sms tavalood


قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست
تولدت مبارک . . .

  

اس ام اس تولد
sms tavalood



این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت


اس ام اس تولد
sms tavalood



آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد
آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد
گویند که عشق هدیه پاک خداست
این هدیه هزار بار تقدیم تو باد
تولدت مبارک .


اس ام اس تولد
sms tavalood



چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
دنیای من ، تولدت مبارک .


اس ام اس تولد
sms tavalood



میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که
می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست .


اس ام اس تولد
sms tavalood



واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه
که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه
عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم .


اس ام اس تولد
sms tavalood



ﺍﺯ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﺭﻧﮕﻢ ﭘﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺁﻥ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ
تولدت مبارک


اس ام اس تولد
sms tavalood



ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ .
تولدت مبارک


اس ام اس تولد
sms tavalood



یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟
تا کی میخوای فرشته بمونی ؟؟؟ هاااا
فرشته من ، تولدت مبارک .


اس ام اس تولد
sms tavalood



روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود
 چرا که فقط در قلب کسانی است که
 به آنها عشق میورزیم
عزیزم تولدت مبارک


اس ام اس تولد
sms tavalood

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد